Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Grillroom-Pizzeria Oase. Meer weten? Ontdek meer
Linda
18 jun 2026 om 10:38
Eten was er super snel. Goed warm en lekker. Ook genoten van het broodje met kruidenboter wat er bij zat!
Cláudia
1 jun 2026 om 17:59
Lekker kapsalon en ribs!
Andri
19 mei 2026 om 21:36
het duurder 1 uur en 10 minuten vanaf bestelling tot bezorging
Rick
9 mei 2026 om 21:00
lekkere schotel besteld, goeie porties.
Rick
27 apr 2026 om 21:38
Eten was zoals altijd goed en goede porties. Maar wachttijd was echt te lang, zelfs voor Koningsdag.
j
27 apr 2026 om 20:00
kebab waren stukjes uitgedroogd zwart vlees. champignons niet bijgeleverd
Yvonne
25 apr 2026 om 19:56
alles was goed en lekker. alleen mijn zoon had graag de broodjes belegt gehad.
Sulakshana
11 apr 2026 om 23:36
alles was goed verpakt en bijna alles was weer lekker. de pizza alexandria was niet echt om te eten, het vlees was te veel doorgebakken, saus erop geprobeerd maar helaas, dit is de prullenbak ingegaan.